Tuotteet
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, miksi isännöitsijää on ajoittain vaikea tavoittaa tai miksi jotkut yksinkertaisilta tuntuvat asiat vievät kohtuuttomasti aikaa?
Kiinteistöalan Koulutussäätiön (2017) ammatti-isännöitsijöille suunnatun kyselytutkimuksen mukaan alan kaksi suurinta ongelmaa olivat töiden organisointi (34 %) ja jatkuva kiire (28 %).
Meillä Rehti-isännöinnissä nämä ongelmat on kyetty välttämään ottamalla käyttöön Hausvise, kokonaisvaltainen isännöintijärjestelmä, joka automatisoi arjen rutiinit ja tuo kaikki isännöinnin työkalut yhteen helppokäyttöiseen järjestelmään. Hausvisen avulla myös taloyhtiön hallinto saa suoran pääsyn yhtiön keskeisiin tietoihin.
Kyllä, luit oikein! Hausvisen avulla talo- tai kiinteistöyhtiön hallitus pääsee käsiksi reaaliaikaiseen kirjanpitoon ja jopa laskujen hyväksyntään ja maksamiseen. Tämä tarkoittaa, että hallitus ei enää ”lennä sokkona”, vaan voi reagoida nopeasti mahdollisiin ongelmakohtiin.
Lisäksi Hausvise mahdollistaa vikailmoitusten käsittelyn reaaliaikaisesti. Kiireelliset tehtävät eivät enää jää odottamaan ”parempaa päivää”, vaan ne voidaan priorisoida ja hoitaa heti.

Kiinteistön kokonaisvaltainen seuranta ei koskaan ole ollut näin helppoa!
Hausvise tarjoaa hallitukselle ja asukkaille modernit digitaaliset palvelut, jotka parantavat läpinäkyvyyttä ja asumismukavuutta.
Palvelupaketti Hausvisen ympärillä tarjoaa kattavat digitaaliset työkalut taloyhtiön eri toimijoille:
Osakkaat ja asukkaat voivat tarkastella huoneistoa ja omaa talouttaan koskevia tietoja, tehdä muutostyöilmoituksia ja huoltopyyntöjä sekä asioida isännöintitoimiston kanssa.
Hallituksen jäsenet näkevät taloyhtiön laskut, tilitiedot, huoltohistorian, kokouspöytäkirjat ja muut dokumentit.
Sisäinen viestintä hoituu mobiilituetun tiedotuskanavan kautta.
Hallitustyön tuki toteutuu Hausvisen hallitustyökaluilla ja konsultoinnilla.
Talouden hallinta – kirjanpito, vastikevalvonta ja budjetointi – tapahtuu yhdessä järjestelmässä.

